Tuesday, August 9

Simanja dan Qaseh Junior

Text : Sharifah Noorhidayah

Bismillahirrahmanirrahim

Seperti hari-hari biasa, setiap pagi bangun mandi,solat subuh, sediakan pakaian suami untuk ke kerja  dan serentak waktu itu pasti anak sulong saya akan bangun. anak sulong saya namaya Ziyad dan berumur 2 tahun 8 bulan.

Pagi- pagi Ziyad pasti  bangun mintak air Qoqostevia dan Qaseh Junior.
Alhamdulillah. sejak umur ziyad 1 tahun saya mula beri ziyad Qaseh Junior atas sebab dia memang kurang selera makan dan berat nya hanya 8kilo sahaja  pada waktu itu.
Hati saya sedikit risau tapi tugas saya sebagai seorang ibu mesti mencari jalan penyelesaian

Hasil dari cadangan kawan-kawan yang beritahu Qaseh Junior merupakan supplement makanan sunnah yang membantu si manja menguatkan imun, antibodi dan membantu si manja menambah selera makan.
Saya mengambil keputusan untuk membuat sedikit research berkenaan Qaseh.

Alhamdulillah sekarang  sehingga sekarang Ziyad selera makan.Kepada ibu-ibu yang mempunyai masalah anak kurang selera makan, kerap demam. marilah cuba Qaseh Junior. 

Foto : Koleksi Sharifah Noorhidayah

No comments:

Post a Comment